
Historija
Sve je počelo davne 1926. godine, osnivanjem Stručne zanatske škole / Muške industrijske škole. Zatim je 1952.g. preimenovana u Državnu industrijsku školu, a 1961. godine je prerasla u Elektro-mašinski školski centar. Njegovom podjelom 80-tih godina prošlog vijeka na OOUR Škola za srednje usmjereno obrazovanje i vaspitanje metalske struke i OOUR Škola za srednje usmjereno obrazovanje i vaspitanje saobracajne struke i energetike, obrazovane i odgajane su generacije različitih profila kadrova u saradnji sa privredom. Tokom dugogodišnjeg perioda rada, posebno od 1985. g. reorganizacijom Mašinsko-saobracajnog školskog centra do 1992.g. formiranjem JU Mješovita srednja mašinska škola Tuzla, škola zauzima znacajnu i prepoznatljivu ulogu i mjesto u društvu.
Misija
Misija škole je prije svega zadovoljavanje potreba privrede uz pripremu učenika za dalje profesionalno usavršavanje. Svakodnevno se teži ka postizanju što bolje materijalno-tehničke opremljenosti uz zanimljivu i kvalitetnu nastavu sa posebnim akcentom na praktično znanje. Misija škole je svim svojim polaznicima omogućiti kvalitetno obrazovanje, usvajanje i primjenu savremenih znanja i vještina i na taj ih način učiniti konkurentnima na tržištu rada. Istovremeno, primjenom odgovarajućih odgojnih metoda, promicati temeljne moralne, građanske i nacionalne vrijednosti, poticati i razvijati samostalnost, samopouzdanje, odgovornost i kreativnost učenika te ih osposobljavati za cjeloživotno učenje.
Vizija
Škola viziju svog razvoja bazira na gotovo 100 godina dugoj tradiciji neprestanog ulaganja u znanje, kvalitetu obrazovanja, te optimalne primjene novih znanja i tehnologija u stalno mijenjajućem okruženju.
VIZIJA 2022.-2025. GOD.
- školske radionice za izvođenje praktične nastave opremljene novim instrumentima i tehničkim pomagalima,
- provedena informatizacija škole,
- razvijena saradnja sa srodnim školama u zemlji i inostranstvu,
- učenici i nastavnici uključeni u što veći broj projekata,
- ostvareno partnerstvo s roditeljima i lokalnom zajednicom npr: razvoj ekološke svijesti, uređenje školskog dvorišta i njegovo oplemenjivanje,…
- općeobrazovne i strukovne kompetencije učenika adekvatne za život i rad u promjenjivu društveno-kulturnom kontekstu prema zahtjevima tržišnog gospodarstva, savremenih informacijsko-komunikacijskih tehnologija, naučnih spoznaja i dostignuća.